دانلود رایگان جواب مطالب درسی و گام به گام

کسب درآمد با جستجو در گوگل

سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو

 
 
 
 
 
۱۵ تیر ۱۳۹۹ — دانلود آهنگ سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم با متن آهنگ Sarzade Omadam موزیک سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم.
سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو , دانلود اهنگ سرزده اومدم از محمدرضا عشریه , محمدرضا عشریه سرزده اومدم
سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو ، ریسک بزرگی مرتکب شدم مجلست اومدم کی باورش میشد ، شب عروسیت میشه و بیام به دیدنت

ویدیوها

 
 
اهنگ سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم,سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو,دانلود اهنگ سرزده اومدم از محمدرضا ...
سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو ،ریسک بزرگی مرتکب شدم مجلست اومدم #پیشنهادی_ادمین · #هرکی_سلامتی_تودلیش
سرزده اومدم بی ادبی کردم ببخش بی دعوت اومدم دوستام میگفتن داغون میشی نرو ،ریسک بزرگی مرتکب شدم مجلست اومدم #پیشنهادی_ادمین #هرکی_سلامتی_تودلیش
دانلود آهنگ وقتی از هند اومدم با ماشین بنز اومدم از مرتضی احمدی { کیفیت بالا + متن } همینک می توانید این آهنگ رو با کیفیت اورجینال و متن از وب آهنگ بشنوید.
PDF
ﻣﻦ اوﻣﺪم اﯾﻨﺠﺎ ﭼﻮن ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮدم ھﯿﭻ ﺟﺎی دﯾﮕﮫ اﯾﻦ آراﻣﺸﻮ ﺑﮭﻢ ﻧﻤﯿﺪه ... ﭘﺎی ﺑﯽ ﺻﺎﺣﺎﺑﻤﻮ ﮐﺮدم ﺗﻮ ﯾﮫ ﮐﻔﺶ وﮔﻔﺘﻢ ﻣﯽ ﺧﻮام ﮐﮫ ﻣﯽ ... ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﯽ. ادﺑﯽ ھﺎی ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ.
با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟ ... چون گفتی سرزده از راه برس گفتم زودتر سرزده بیام خب اومدم دیگه گریه نکن چشات ضعیف میشه خخخخ
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ — گریه کردم، عصابم داغونهداوغونهیعنی ازمردمزخرف ترهم چیزی هست؟چیکار کنم؟قهرمیکنم باهاشاز سگ کمترم اهمیت بدم به نیازشمزخرفبیشعوراحمق.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ — هم اکنون به درخواست شما ♫ دانلود اهنگ میگفتی نمیشه شد ولی میگفتی جدا نمیشیم شد ولی به نام مامان ببخش پسرت معتاده با صدای عرفان کالبد و ...
یه روز من یه بچه ای دیدم سر دوپاهام خشکیدم کاسه سوپ سر می کشید فررر فرررر فرررر هر چی مامان بهش می داد می گفت کمه غرغر می کرد یه متر و نیم لب و لوچشو این ور ...
ببخش یادم رفته بود چقدر دلتنگی برام چند بار به دنیا اومدی که اینهمه مردی به جام چجوری نونستی یه عمر از آرزوهات بگذری من جات نبودم حس کنم چقدر سخته مادری بی ...
متن آهنگ از هند اومدم از مرتضی احمدی. – وقتی از هند اومدم با ماشین بنز اومدم اِنقَده بودم و اِنقَده شدم جون من بگو این چشم چپه؟ - کی میگه چپه؟ - مادر شوهر!
۲ اسفند ۱۳۹۴ — بی خبر از حالِ دلم، لاله رویم رفته بود، آرزویم رفته بود. لاله رویم از که جویم؟ می روم تنها بِگریُم، در دلِ صحرا بِگریُم.
دانلود آهنگ اومدم باز اومدم پشت پا به رسم این دنیا زدم با کیفیت عالی و بالا با تکست ترانه دانلود آسان بدون تبلیغ از سایت نغمه موزیک Naghmemusic.
۰۰/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی