دانلود آهنگ خودش میدونه اسیر چشماشم دایان - Music fa.com

 
 
۱۷ آذر ۱۳۹۹خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه؛ احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه! اگه نباشی پیش من دل واسه کی بمیره؛ کی باز منو بخندونه تو آغوشم بگیره ...
 
خودت میدونی عشق من خیلی برات میمیرم♫♪. وقتی تورو نبینمت خیلی بهونه گیرم♫♪. خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه احساسی که به تو دارم♫♪.
رتبه: ۳٫۶ · ‏۱۰ رأی
 
پردیس شکسته . دانلود آهنگ خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه پردیس . دانلود آهنگ خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه پردیس .
 
خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه را از سایت هاب گرام دریافت کنید. دانلود آهنگ جدید سپهر موسوی به نام شکست. دانلود آهنگ جدید سپهر موسوی به نام شکست. DL ...
 
۱۷ آذر ۱۳۹۹اومدم جلو رو تو اسمتو پرسیدم ♪♪ اسمتو گفتی و اسممو پرسیدی… ... خودت میدونی؛ عشق من بودن تو نیازه ♪♪ احساسی که به تو دارم، بین منو تو ...
رتبه: ۳٫۵ · ‏۱۷ رأی
 
خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه؛ احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه! اگه نباشی پیش من دل واسه کی بمیره؛ کی باز منو بخندونه تو آغوشم بگیره… اگه تو دور ...
 
دانلود اهنگ اهنگ سوگند خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه · دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید برای ماشین - دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید ریمیکس ...
 
خودت میدونی عشق من خیلی برات میمیرم وقتی تو را میبینم خیلی بهونه گیرم •♪_♪• خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه •♪_♪•
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
دانلود اهنگ خودش میدونه اسیر چشماشم دایان , دانلود اهنگ شکست از پردیس , دانلود اهنگ خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه پردیس. ادامه مطلب / دانلود.
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
۲۹ مرداد ۱۳۹۷میمیرم وقتی تو را میبینم خیلی بهونه گیرم. خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه. احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه. اگه نباشی پیش من دل واسه ...
 
دانلود آهنگ خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه پردیس . دانلود آهنگ دلت تنگه حتی تو آغوشش حالت خوب بشه حتی با یه بوسش پردیس . دانلود آهنگ برام بودن کنار اون ...
 
۲۹ بهمن ۱۴۰۰خودت میدونی عشق من خیلیه برات میمیرم؛ وقتی تو را میبینم خیلی بهونه گیرمخودت میدونی عشق من بودن تو نیازه؛ احساسی که به تو دارم بین منو تو ...
 
دانلود اهنگ خودش میدونه اسیر چشماشم دایان , دانلود اهنگ شکست از پردیس , دانلود اهنگ خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه پردیس. دانلود اهنگ نایاب - کمیاب ...
 
خودت میدونی عشق من خیلیه برات میمیرم؛ وقتی تو را میبینم خیلی بهونه گیرم خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه؛ احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه!
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه احساسی که به تو دارم. بین منو تو رازه خودت میدونی عشق من. خیلی برات میمیرم وقتی تو رو نبیمنت خیلی برات بهونه گیرم.
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
... حتی تو اغوشش Em F حالت خوب بشه حتی با یه بوسش Am خودت میدونی عشق من G بودن تو نیازه Dm احساسی که به تو دارم Em F بین منو تو رازه Am خودت میدونی عشق من G ...
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
وقتی تو را میبینم خیلی بهونه گیرم. خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه. احساسی که به تو دارم بین منو تو رازه! اگه نباشی پیش من دل واسه کی بمیره.
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
خداخلاده گفت سوگند به ، من چیزى در خود. نمی بینم که چنین لیاقتى یافته باشم و هم نشین تو در بهشت شوم. حضرت داوود (علیه السلام) فرمود.
 
۱۵ خرداد ۱۴۰۱اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد ... م‍‌ن می‍‌دونم م‍‌ژ‍ه ه‍‌ای پایین چ‍‌شم س‍‌مت راست‍‌ش شص‍‌ت‌ سه تاس‍‌ت بع‍‌د ش‍‌ما ...
 
ﺧﻮب ﻣﯿﺪوﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﯿﭻ وﻗﺖ ﻃﺎﻗﺖ ﺗﻮ رو ﻧﺪاﺷﺘﻢ و ﻫﯿﭻ وﻗﺘﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ... و ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﺖ رو ﺧﻮدت ﺑﺴﺎزی. ... ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ و رﻓﺘﻢ ﺳﻤﺖ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻪ ﻫﺎی ﻋﺰﯾﺰم واﯾﺴﺎده ﺑﻮدن.
 
حالا تو بهش میگی کشبان و داشگاه ، دیگه بخودت مربوطه ، من ولی فقط میگم ... و اینگونه دم گوشش میگوید؛ یا باب الخوارج ، خودت کمکی کن ، الان میخواد باز گیر الکی ...
 
اما خودت میدونی دوست دارم. ... تو یعنی جستجوی آبی عشق تو یعنی فصل پاک پونه بودن. تو یعنی چتری از احساس گل ... به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم. تو دنیای ...
 
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰من تا جایی که میدونم ساشا اسم دختره یعنی من تو خارج بودم بیشتر دانشجوهام که دختر بودن همین اسمو داشتن حالا شاید شرایط اینجا فرق کنه.
 
و سالمتی،برای اینکه به تو عشق بورزم و تورا ستایش کنم،از ... بود و من نمیدونستم قراره فصل جدیدی رو برای خودت رقم ... خودت خوب میدونی جفتمون هنوز هم اسیر. عشق.
 
۶ خرداد ۱۳۹۲و یا آن که عیب‏دار است به شخص سالم نگاه کند به من متوسل شود تا به او هم ... به برق نمیزنی چون میدونی میگیرتت اما چون میترسی اما ازمون خدا تو ...
 
۲۳ آبان ۱۳۹۱ولی چنین مشکلی را با شرایط من نداشت و می‌گفت تو شرایط محرمیت موقت را داری ... میدزدی و چون این عشق مال خودت نیست برات نمیمونه و از دستش میدی.
 
عاشقی سخته خودم میدونم تو کاریت نباشه بیا سرتو بزار رو شونه ام ... با تو بد بشه هی دنیام شدی رفت واسه قلب من بمونی تا رو به راه شم ... داستان عشق پازل بند
 
مطمئنا این مسائل نیاز به آموزش به والدین داره نه کودکان پدر مادری که نمیدونند چطوری بچه بزرگ کنند نتیجه همینی میشه که میخونیم تو این تایپک.
 
اصلا اگر عکاسها ببینند تو رفتی خودت عکس گرفته ای و روتوش کرده ای ، کلی بدوبیرا میگند و تو سر عکس و ... شهر من شهر شهیدان دلیر / در مسیر عشق و ایمان بی نظیر.
 
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام خودت با بالاترین کیفیت. Download New Music Shahab Mozaffari – Khodet ترانه و موزیک: علی ثابت قدم , تنظیم: امیر جمالفرد
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند
 
سه تایی دست تو دست کنار خیابون راه میرفتیم و بخاطر خلوت بودن خیابون راحت ... مریم: مهدی حالا دیگه انقدر پیش من ابراز عشق نکن. ... نیازه چیز خاصی بپوشم؟
 
۱۴ شهریور ۱۳۸۸بیا سخاوت خالصانۀ عشق و بودن را باور کنیم و به پنجره ها ایمان داشته ... به نظر من تو هم هر وقت حوصله ی کسی رو نداری در خودت این جرات و صداقت ...
 
کلیپ عاشقانه/آهنگ احساسی/میکس عاشقانه/آهنگ شاد/موزیک ویدیو/آهنگ جدید · آهنگ عاشقانه - موزیک ویدئو مجلسی - آهنگ جدید - میکس عاشقانه · آهنگ غمگین - ...
نگاه مدیا · ۱ ماه قبل
 
 
نتیجه تصویری برای خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه سوگند
نتیجه تصویری برای خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه سوگند
نتیجه تصویری برای خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه سوگند
نتیجه تصویری برای خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه سوگند
نتیجه تصویری برای خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه سوگند
بازخورد
بار دوم همون شبی که من ماهی درست کرده بودم و تو داشتی تیغ‌های ماهی سهراب رو ... عشق و حال خودشون رو می‌کنن و بعد تصمیم می‌گیرن با یه دختر ایرانی ازدواج کنن.
 
نظر برداشتن از خویش بود و خویش او بودن ... من می‌خوام غیر خودت به هیچ کسی رو نندازم دَستامُو دراز کنم پیش تو تنها ... تو که بهتر از همه می‌دونی من چیکاره‌ام
 
همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید با دانلود آهنگ زیبا و جذاب خودت میدونی عشق من بودن تو نیازه با صدای سپهر موسوی، با قسمتی از متن ترانه “خودت میدونی عشق من ...
وارد نشده: سوگند ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوگند